Sunday, November 9, 2008

aku yg menganggur..

bismillahirrahmanirrahim...

skrg smua org dah tdoq, cuma aku sj yg masih tkebil2 memikirkan apa yg perlu dibuat..buat tu xkena, buat ni xkena, at last aku memilih utk bsama dgn blog yg baru aku buat ni..hehe
Di kepala ni mcm2 yg aku pikirkan..hum..tarikh konvo dah nak dekat (22 nov), sdangkan aku masih xmempunyai pkerjaan..huhu..malu jgk pada kawan2 yg dah bkerjaya..sdangkan aku masih mjadi penganggur yg setia..hai..mungkin ada hikmah disebaliknya..itu lah kata2 yg dapat melegakan sdikit hati dan perasaan aku slama ni..hehe..yg penting bg aku, hidup mst sntiasa ceria..mak kata, InsyaAllah, rezeki tu ada, cuma dia dtang lewat sket ja..so, be patient..

ok lah, apa yg aku harapkan, smoga hari esok menjanjikan kebahagiaan pada kita smua..and tomoro will be better than today..InsyaAllah..

*****************end*********************

3 comments:

UXOP said...

Sabar banyak2..rezeki dh ditentukan,cuma ms belum tiba..
Petua (petua lg)..nnti cuba masuk blog2 org lain & tinggalkan komen..nnti sepa perasan dayah,pastu depa mst lawat blog dayah ni..lama2 makin ramai mmber2..jgn malu2..diarng bukan kenal kita..

aku said...

salam..
hg kalut apa takdak keja.layan blog ni pon keja gak.kalut pa,sampai time sat gi dapat la tu

hidayah annur said...

to abg uxop, thanx byk2..tlg2 la doakan ye bg dayah dpt keja..manala tau, nnt leh mkn knuri cpt sket..hehe


to aku,
wslm..
okeh..btol jgk ckap awk tu..
hum,nak kalut apa nuh..lgpon, konvo pun xsmpai masanya lg..
nak salu layan blog lah..nk bg ada keja..hehe
ok2, thanx ya..